SMS
Zavedení normy ISO / IEC 20000-1
ISO/IEC 20000 je standardem systémů managementu služeb (SMS), který specifikuje požadavky na poskytovatele IT služeb pro plánování, navrhování, implementování, provozování, monitorování, kontrolu, udržování a zlepšování SMS. Zavedením a certifikací ISO/IEC 20000 organizace potvrzuje, že je schopna neustále zlepšovat dodávky svých IT služeb.
Přínos systému spočívá v tom, že přesně specifikuje služby, které jsou zákazníkům poskytovány, včetně jejich parametrů specifikujících rozsah a parametry poskytované služby – SLA (Service Level Agreement), a zavede procesy, které předchází vzniku problémů, které se mohou při poskytování služby vyskytnout.
Přínosy systému managementu služeb pro organizaci
- Zvýšená spokojenost zákazníků díky kvalitě poskytovaných služeb
- Snížený počet incidentů a zlepšení řízení incidentů
- Lepší pochopení odpovědnosti a obchodních cílů
- Schopnost řídit a chránit organizaci, majetek, zúčastněné strany a management
- Zlepšená spolehlivosti organizace
- Zlepšená doba odezvy s minimálním přerušením IT služeb
- Dosažení finančních úspor efektivním řízením nákladů
- Zajištění trvalého zlepšování
Přínosy systému managementu služeb pro Vaše zákazníky
- Dodávka IT služeb včas
- Méně zranitelností a incidentů
- Zvýšená důvěryhodnost